18/1/12

Primera entrada

Hola!!
Aquest és el meu primer blog que faig així que vaig una mica perduda. Intentaré posar-lo al dia molt sovint.
Bé, em dic Mariona i, amb els meus 28 anys, treballo a temps complet, m'estic traient una carrera universitària, aficionada a la meteorologia i enamorada de l'art de fer cupcakes, galetes decorades i pastissos fondants. Però el que més em fascina son els cupcakes.
Ara mateix estic fent una recopilació i proves de tot tipus de receptes per fer aquestes delícies. A mesura que en vagi fent alguna us l'aniré penjant amb fotos incloses!
Per anar fent boca, us deixo una foto (no gaire bona...) dels cupcakes que vaig fer per nadal. Aquests son una mica especials ja que son aptes per a celíacs. Veureu que us posaré moltes receptes aptes per aquesta intolerància ja que la meva germana i la meva mare ho són.
Aquests mini cupcakes son de vainilla amb el frosting de buttercream normal i les de l'esquerra de xocolata.
I de moment ho deixo aquí. De seguida que pugui us penjo la recepta d'aquests mini cupcakes, ara però, me'n vaig a estudiar que estic a plena setmana d'examens universitaris i demà també toca treballar!

Una abraçada!

No hay comentarios:

Publicar un comentario